Folosirea Google Ads pentru promovarea afacerii, aduce multe beneficii:
– Targetarea audienței: Google Ads iți permite să te adresezi audienței potrivite în funcție: locație, interese, vârstă, sex, comportament online. Astfel poți ajunge la oamenii care sunt cel mai susceptibili să fie interesați de produsele sau serviciile tale;
– Control total al costurilor: poți stabili un buget zilnic/lunar și poți seta licitații pentru cuvintele cheie sau grupurile de anunțuri;
– Măsurarea performanței: acces la o gamă largă de metrici de performanță, astfel încât poți urmări și analiza performanța campaniilor;
Google Ads oferă o varietate de opțiuni de targetare pentru a ajunge la publicul dorit.
Pay-per-Click
Plătesti doar atunci când cineva face clic pe anunțul tau, ceea ce poate fi mai eficient decât alte forme de publicitate care necesită plăți pe bază de impresii sau pe timp.
Măsurare a performanței
Google Ads oferă o serie de instrumente puternice pentru a ajuta in măsurarea performanței campaniilor de publicitate.